Podcast Aleše Kaliny

Jak získat první klienty jako kouč: Praktické rady

Ales Kalina

🔴 Staňte se mistrem koučinku na mé soukromé škole: https://kalinaales.eu/skolakoucinku

V tomto podcastu se zabýváme jednou z nejčastějších otázek začínajících koučů: Jak získat své první klienty? Diskutujeme o tom, proč samotné certifikace nejsou dostačující a jak důležité je znát své talenty a vášeň. 
Doporučujeme přístup zaměřený na vlastní seberozvoj a neustálé zlepšování, který vede k přirozenému zájmu klientů. 
Řešíme také, jak efektivně komunikovat své dovednosti a věnovat se oblasti, která vás opravdu baví. Na závěr se věnujeme důležitosti vytrvalosti a konzistence v budování vlastní značky a dosahu.

Seznamte se s mými knihami Emoční rovnice a Partnerský manuál. Více informací na mém eshopu zde...

Tak já vás zdravím u dnešního videa. Otázka, kterou se často ptáte, když chcete zahájit kariéru kouče, jak si vlastně sehnat první klienty A to není úplně jednoduchá otázka, protože když to chcete začít dělat, tak se podíváte na nějakou školu tam samozřejmě jsou hrozně happy, že se přilásíte protože jim necháte pár desítek až stovek tisíc za to, že vám ukážou jak se to dělá, a pak vám na čelo nalépěj papír že jste certifikovaný. A hlejte se, to není v žádným případě legrace, protože já jsem... Jako zažil lidi který měli asi 25 různých certifikací ve svý kanceláři na stěně a já povídám tyle na co to tam máš vždycky ty papíry, to je jako když ti přijde klient tak mu je nalepíš taky na čelo nebo mu dáš certifikaci, hele já jsem certifikovaný na metodu 1, na metodu 2, na metodu 3, na metodu 4. Víte, to je přece úplně jako holej nesmysl ale někteří toto intenzívně vyhledávají. Moje doporučení, abyste toto vůbec nevyhledávali protože to je to, co většina klientů nepotřebuje. A většina klientů v podstatě potřebuje jenom to, aby dostali odpověď na jednu palčivou věc. A myslíte si, že někdo jako, když má problém tak hledá a říká si, no hele, tak já musím najít někoho. Kdo má certifikaci pomalu z psí řití, A byl vycertifikovaný na problém 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 a umí vytáhnout ten briljantní chlup z dosu, který mě tam právě teď kopálí. Myslíte si, že to takhle je? Hele v žádném případě ne. To je to, co lidi vůbec ani trošičku nehledají. Takže jasně, školy, ty mají otevřené dveře, pojď, pojď, pojď, pojď, zaplať zaplať, zaplať ujď se, ujď se ujď se ujď se, udělej zkoušku, jasný děkujeme. No, ale potom přichází ta náročná část a to je hele, ale jak já vlastně seženu první klienty, no tak můžu jako koučovat kámoše zadarmo, můžu chodit do spory, dát si pivo jo, tam si sednout a začít koučovat ty borce, který se stejně chtějí koukat na fotbal, viď, a takzvaný pivní coaching, k tomu s oblibou říkám, to je taková ta rada, poradíme, zasloužíme vyrobíme přineseme, Ale ta otázka pokud se tím člověk chce živit a chce opravdu zrealizovat svůj talent a chce roztáhnout křídla a dělat tu práci dobře, tak se samozřejmě bude ptát no ale jako kde já se ženu? Teda ty první lidi kterým bych si mohl jako říct tvoje chechle, a to je úplně jiný druh koučinku, když najednou sedíte v šesle a někdo si vás zaplatí. A když budete chtít být dobrý, tak si vás hodně zaplatí, protože si budete umět říkat dost velký částky za hodinu, ale o tom to celý je. To je to, co já třeba neustále učím svoje kouče na té svojí miniaturní škole, že v podstatě jako ten vrch kolik si člověk může říct za hodinu není Kolik stojí to, že někomu zachráníte rodinu? Kolik stojí to, že někomu zachráníte děti? Kolik stojí to, že někomu zachráníte manželství? Tohle to v některých případech jsou milionový částky. Čili dobrá rada, dobrý coach, dobrá praxe, dobrá zkušenost je nezaplatitelná. Čili ta otázka kde ty teda si najdu já ty svoje první klienty, tak vidíte že na to jdu trošičku jako ze široka, protože tato otázka se nedá odpovědět no víš co, tak zaťukej tam na ty dveře, víš. Tak jako to dělají prostě svědci Jehovovi, že jdou a nabízejí služby každému Hele takových zemí jsem vymet. Ať už teda vemu Indie, vemu prostě pod spombanou všecky evropský země, tak v každý zemi jednoduše vidíte stánek, kde jehovisti nabízejí strážnou věž všechny ty svoje časopisy a oni tam stojí celý den. A je jim to úplně jedno že tam stojí celý den, ale takovýmhle způsobem klienty řejmě asi jako... Hledat nechcem, že budeme někde stát s nálepkou na čele certifikovaný coach, pojďte ke mně, 500 korun za hodinu. Otevřená náruče tam přijde babička s vozíkem a bude se ptát na to, jak má vnoučetí uspořit 200 korun měsíčně. No tak to taky nechceme tady ten způsob Čili ta nejdůležitější věc tady v tom celém není to, do jaký školy vlezeš. Ale to, kdo seš. A to jsme právě u toho. Školy, ty jsou tady hned. Můžeme si udělat certifikaci ze všech možných řití. Ale bejt excelentní, kterýho lidi budou hledat a kterýho lidi si budou poptávat a budou ochotní za to platit to je úplně jiná muzika. Čili jsme u prvního důležitého bodu Jak ze sebe udělat člověka Který ho lidi budou vyhledávat. Vidíš to? Že to není já potřebuju sehnat ty objednávky a já potřebuju teď honem rychle sehnat a protože už mi dochází na chleba, tak musím honem rychle udělat svůj první facebookový post. O tomhle tomto vám je, pánové, vůbec není. Takže vy, když se chystáte na tady tu úžasnou kariéru a je to skvělá kariéra On měl a časem mít 20 let. Opustil jsem kvůli tomu velký korporátní posty a velikánský peníze, který mi furt někdo nabízel. A dal jsem se na tady ten obor, který miluju, který dělám rád a který bych v žádným případě neopustil A víte co mě trží být přilepený k té koučovací židli? Víte jak se to jmenuje? Musím znát svoje talentový složky. Musím vědět v čem jsem dobrý, nebo v čem mám potenciálitu být dobrý. A dobrý vždycky budu tam, kde mám svoje talentový složky. Nenechte se v tom jako oklamat. Talentový složky si nemůžeme vymyslet, talentový složky si nemůžeme zasejt, talentový složky si nemůžeme nechát vnuknout, do talentových složek se nemůžeme přinutit. Ty jsou spečený v naší hlavě Už v době od našeho narození, už v té době jsme si přinesli jakýsi závdavajíc toho v čem budeme excelentní a pak vlastně celý život V podstatě hledáme jenom to, abychom excelentní byli. A samozřejmě, že se častokrát dějou věci, kdy lidé se míjí tady toho a kdy jako jdou jinou cestou a snaží se vnutit ten svůj život a ten svůj čas do něčeho, co je vlastně vůbec nebaví. A ono se to děje. Mně se to dělo taky že já jsem se jako v tom oboru stal opravdu jako dobrý. Ale v sobě jsem cítil že mě to nebaví, že mě to prostě nebaví. Žili já můžu být excelentní a radostnej pouze tam, kde mám talentový složky. Každý jich má pět, já na to mám vlastní vynález a vlastní talentovej test a každýmu to doporučuji, aby se si tady ten test udělali, protože zjistíte, na co jste sem na tu planetu vlastně přišli. A když tady to nevím Když tady to jako mi je cizí, tak nikdy nebudu excelent coach. Čili předtím než si položíte tu otázku, jak najdu první klienty, tak je potřeba si položit jinou otázku a to je to, jak najdu, odhalím svoje talentové složky a jak se v rámci těchto talentových složek Jak stanu excelence sama, jak se stanu mistrem svojich talentových složek, jak budu někdo kdo bude neustále rozvíjet svoje talentový složky. Čili ten postup je jiný A dokonce do toho dokážu vložit, že se můžete vykašlat i na celý to certifikovaný systémování, že to je stejně jenom nafoutnutá věc Víte, protože certifikát taky není žádný potřeba. Možná pokud chcete být koučové někde v korporaci, kde se to vyžaduje mít něco, tak samozřejmě že to po vás můžou chtít, ale když půjdete na kariéru osobního koučinku, tak těje se to občas že spadne nějaká objednávka a vemte to, že já mám ten svůj web a mám svoje certifikovaný koučeji Na tom webi jsou stovky tisíc návštěvností, ty lidi který čtou a hledají a dělají videa a posledují ty moje podcasty a tohle je všechno. Ale můžu vám říct že jako by někdo hledal, no a jaký vy teda máte ten certifikát? Občas se to děje, to bych kecal. Občas to tam někdo napíše. A jaký máte, prosím vás certifikát? Já říkám žádnej. A jakou pak máte školu Já říkám, co je vám do toho? Není zlatý, přece když má někdo nějaký problém, tak kouká na to, kdo je mu zaprvé sympatický aby mu ho pomohl vyřešit, kdo aspoň trošičku vypadá, že by mu to mohl pomoct jako vyřešit, no a pak nic jiného jako nepotřebuje. Ale vemte to, že je spousta rejpalů, šťouralů a všech těch možných těch, který potřebují rejt, šťourat a znehodnocovat. To budete zažívat taky když se na tu kariéru dostanete Čili jakoby nejprve musím znát svoje talentový složky, musím mít v sobě obrovskou touhu je rozvíjet a mít obrovskou touhu bejt excelentní. A to je mnohem dřív, než hele, jak já si teda vlastně seženu prvního klienta čili v podstatě jsem nulá Mám sebevědomí na nule nebo na jednice, na dvojce, měřím na 0,10. Teď jsem se jako rozešel, jo. Ponožky mám děravý, partnerka mě nechce mám 50 kg navíc A tak hávítejte já vás teďka tady všichni prokoučuju a vždy vám řeknu, jak máte být co máte dělat. No přece nejřív sám ze sebe musím něco jako udělat, ne? Nejřív sám ze sebe musím udělat toho vášnivýho vorce, který prostě jako chce něco dělat. A tady to vám povím za těch 15 let, co školím v kouče. Tak tohle je jedna z největších věcí, protože lidi jako na škole, ty moji, o kterých se starám na ty svojí škole, tak každý je hned vášnivý, hned mydlit ty hlavy, hned to každému dávat ty moudráty, každému dávat ty rady. Ale to, že sami nemají ty věci vyřešený, sice já nemůžu nikomu dávat rady v oblasti kde to sám nežiju Takže vidíte, že v té první části je to, hele, víš co, my na to jdeme úplně jako v obráceně. Mějí říct teda školu pak mě to vychrstne, jsem prostě o pár desítek až stovek tisíc lehčí a nemám v pořádku ten svůj život protože na škole to některý hledají že si ho jako opraví ten svůj život tam. A teď najednou sedím v tom křesle doma a tyhle, jak já si... Člověče jak já si ty klienty jako seženu, ale nepřijde vám to jako divný, nebylo by lepší to udělat obráceně. Nejdřív si začít hledat ty klienty. Nejdřív začít koučovat už s tím co vím A pak teprve začít rozvíjet ty svoje znalosti někde s někým. Nebylo by lepší se nejdřív... Jako starat o svoje třeba blízký známý který o to stojí a dělat ty věci zadarmo a vidět že mě lidi chtěj a vidět že se ke mně jako vracej a vidět že mě potřebujou a vidět že mi volaj a že by chtěli se mnou trávit čas, než si nejdřív udělat strašný kvanta takových těch školních záležitostí a pak teprve začít hledat To není úplně nejlepší způsob, viď? Čili já sám doporučuji toto. Nejdřív musím někým bejt abych mohl ze sebe něco dát. Nejdřív musím bejt pramen, který v sobě má nějakou vodu, než můžu začít zalejvat ty ostatní. Nejdřív musím bejt sám žavej, abych někoho ohřál A teprve potom až přichází ten krok dvě. A ten krok dvě je, jak vlastně o sobě dám vědět Jak tady tu svoji excelenci, nebo to, aby jsme se špatně nepochopili, neznamená to ze sebe udělat boha. Ale bejt aspoň o jeden, o dva kručky dál Než jsou ti lidé, kteří v té oblasti potřebují nějakou věc vyřešit. Čili pokud už toto vím že na sobě makám, že jsem se někam posunul, tak je tady další důležitý krok a to je říct si, v jaké oblasti budu to svoje pordenství dávat. Čili nebudu dělat ušní, oční, řitní, Jo, kožní, hledu toho důtriční poradenství, brouk pytlík pro všechno. Ne, vemu si jednu oblast. Tak pokud třeba budete chtít dělat coaching v oblasti práce, tak ale co to je? Jaké oblasti Ať by toho hodně. Když budete chtít dělat oblast vztahů, tak je partnerský vztahy, že jo? Vztah k sobě, vztah k dětem, vztah k nadřízenýmu. Vztah k čemu K psovi a ke zvířatům. Tam je spousta niancí, kterýmu říkáme takzvané niče, niše, nebo česky to snad ani nemá slovo. Takový ty malý oblasti ve kterých já sám se cítím jako vzrušenej, že je můžu začít koučovat, že tam v ní můžu začít pomáhat. Čili další věc, najděte si svoji úzkou oblast, Ve který byste chtěli být dobrý. Takže třeba vemte to. Když vemu pracovní oblast, tak v oblasti práce lidi se nejčastěji ptají, na co se hodím, čili talentový zkoušky, talentový testy, pomáhat jim najít svůj talent. Nebo se ptají syndrom vyhoření, jak tuto věc když už tam jsem, vyřešit anebo prevence vůči tomu vidíš? A to si, jako v každém tomhle kvadrantu práce peníze, zdraví a vztahy najdete vždycky jednu nejpalčivější oblast, kterou lidi řešejí. A která je pro vás blízká, ve které byste chtěli být. Pokud jsem úzinně používala tu umělou inteligenci, tím líp, tak si můžete náhradně napsat hele, potřebuju v oblasti práce najít pět nejžavějších oblastí, který lidé řeší a jednu z nich si vybrat. No a teprve teď přicházíme k té další poslední části a to je, jak teď v této malé oblasti O sobě dám vědět Já ukážu lidem že to umím. Značí, že k vám nikdo nepůjde jenom proto, že máte náušnici v uchu, nebo že máte culík na lavě, nebo že máte suprový trenýrky od Adidasu Kvůli tomu k vám nikdo nepůjde. A lidi potřebují cítit kdo jste. Potřebují vidět že ten váš džem Ta vaše marmeláda, přestože malinových marmelád je metrák a různých druhů a od babičky jedná, od tety a od praděda slovenská česká moravská německá, je jich halda. Ale lidi potřebují říct hele, tyvej tato marmeláda, to je ono to se mi líbí, to chci, tu chci ochutnat. A půjdou právě kvůli tomu k vám. Čili potřebují vědět, Cítit, zaslechnout a vidět že právě v té oblasti kterou oni řeší, jste vy od těch pár krůčků dál. A to jim musíte nějakým způsobem sdělit. Čili můžu vám říct jak to dělám já a co mě baví, co mám nejradši a to je to, že mám ty svoje čtyři oblasti práce peníze, zdraví a vztahy a pořád o tom píšu pořád o tom mluvím, takže dělám videopodcasty facebookový články, MP3 podkasty, píšu blogový články, prostě furt do toho oboru kecám Protože mě to baví a díky tomu mám milionový návštěvnosti zhlídnutí, interakce. Protože nesedím na zadku a o tom svým pořád jednoduše mluvím. Pouštím to do světa, dávám lidem najevo, že ten obor mě zajímá a že to dělám tady tím způsobem. A to jsou ty jako první věci, jak se... Toto dá dělat tak, aby si vás někdo všimnul. A můžu vám říct že to nejtěžší samozřejmě i v této oblasti je zvládnout to technicky, aby člověk byl schopen to technicky dělat a technicky to pouštět do světa, ale pak je vytrvalost. Někdo si prostě myslí, že pošle jeden post na Facebook a že udělá jedno video a že se z ní svět totálně pokadí. No nepokadí vzivá. Se podívejte na můj YouTube a na můj Facebook a na můj podcast a všecky tady ty, kolik já toho jako jedu, poněvadž mě to baví, jinak bych to nikdy takhle nedokázal, ale to, že to je persistentní práce roky aby si vás lidi všimli. Aby jste věděli, kdo jste a komu jsem ještě jako napsal dvě knížky a prodal jich 50 tisíc. Ale to není hned, to je za posledních pomalu 20 let práce, to nepřijde jako první rok. Člověk když už teda to chce dělat a když už ze sebe něco udělá a když už teda potom ve finále říká světu, hele já tady jsem... Tak je potřeba k tomu přidat tu ingredienci vytrvalosti. Bejt v tom vytrvalej a šířit ty věci. Doufám že je to pochopitelné, jak to předávám, ale kdybych to měřil všecko jednoduše, tak za prvý měří si vyber jednu oblast kterou miluješ. V té jedné oblasti kterou miluješ, Se snaž na sobě makat, aby si ze sebe něco konkrétního udělal a vyřešil si třeba nějakej právě ten svůj problém. Když to bude vztahová komunikace, tak budeš vědět, že si vyřešil komunikaci s partnerkou. A můžeš začít šířit vztahovou komunikaci. Když už toto víš, tak potom si vzít, buď toto bude blog, nebo to bude video, nebo to bude podcast a začneš Tuhletu svoji oblast šířit do světa. A v každý té oblasti kterou budeš takto šířit do světa, nemusíš dávat mega reklamní sdělení o tom, hele, a jestli si potřebujete tu hravu spravit, nic takovýho. Já jenom jednoduše dám pod video, hele, když chceš se mnou pracovat, tak tady. A nikde to, nikde to nějak příliš moc neříkám. V podcastu to můžu říct v blogovém článku to můžu říct. Víš, Takže tímhletím jednoduchým nenásilným systémem si můžete velice jednoduše začít získávat první lidi který s váma budou sympatizovat který vás budou chtít. Možná si položíte otázku no dobře tak to je takzvaný organický dosah. No a to je ono že jo. Organický dosah je skvělej, protože tím vlastně budete být ten pocit jestli o vás vůbec nikdo stojí. Jestli ty věci děláte tak, že lidi to čtou. Jestli to děláte tak že jste žádaný. A já si vzpomínám na ty začátky. To bylo dobrý, člověk jako nebyl. Já jsem začínal ještě, ale on pobavil se, že ani Facebook jako nebyl Takže jsem byl totálně odkázaný na vyhledávače tak jsem začal psát blogové články. V podstatě YouTube byl v té době v začátcích, takže jsem si koupil takovou tu kameru video, od Sony začal jsem točit ty svoje videa. A pak jsem se na sebe koukal, jak tam vypadám a připadal jsem si jako úplný pakou, kterýho nikdo poslouchat nebude. Takže jsem 8 hodin před kamerou točil video a pak jsem to všechno vyhodil, protože jsem se na to nemohl vůbec koukat. Takový ty přeřeky že jo, sykavky a nepříjemný popotahování a různý takovýhle. Takže to 8 hodin jsem vyházel pryč No, ale pak z toho začalo něco zajímavého padat. Rozhodně to nebylo hned. A to byly ty postupné věci, ani si nepamatuju, v té době 2005, 2006, 2007, podcasty, to taky do jaké míry se o to někdo zajímal, to jsem začal dělat až mnohem mnohem později, z Facebook, Instagram, to snad vůbec ještě ani nebylo v té době. No ale stejně, jak jsem začal psát články, tak Google se s nám to zaindexovali a mě najednou začalo padat. Spousta objednávek protože lidi si přečetli ten článek. Řekl, že to je zajímavý objednání se na konzultace Já jsem měl na tři měsíce frontu. Takže pak jsem se rozhodl, že musím začít školit, že musím začít předávat dál aby jsme to byli schopni všechno odbavovat a z toho právě vznikla ta malá škola, kterou vlastně dělám do dneška. A to poslední co vám povím a co určitě bude stát za to, Si věřím no, co bude stát za to jsou potom investice do reklamních sdělení, který potom jako můžete samozřejmě využívat taky aby se to začalo víc všecko šířit ale ta první rada je, Začít nejdřív s jednou věcí ať už to bude třeba YouTube, nebo podcast, nebo blog, tak začít tady s tou jednou věcí a dělat to pořád Připravit si svůj publikační plán a dělat to pořád a dělat to pořád a dělat to pořád. A nechat to, aby se to organicky začalo postupně postupně šířit. No a pak můžete samozřejmě vzít pár desítek tisíc a naspat to do toho Se ten že jo aby se to trošičku rychlejce rozlítl po světě, ale stejně pořád to nejdůležitější je konzistence, konzistence, konzistence, konzistence, konzistence. Každej den jeden krok, každej den jedna cihlička nahromadě. Vůče nej z nebe nespad, hele, viď? Žádný království nevyrostlo přes noc. To jsou postupný věci. Který tím že jsem a že jste, a vy určitě budete taky perzistentní, že budete to dělat pořád okola tak si budete budovat svoji komunitu. Já to chápu já to velice dobře chápu že začít točit videa není nic jednoduchýho. Koupit si mikrofon a začít točit podcast není nic jednoduchýho. Začít to dělat perzistentně a mít svůj publikační plán Jo, samozřejmě chce to velikou odvahu a chce to i velikou vášení a nadšení proto jsme začínali těma talentama, proto jsme začínali tím že nejřív musíš přesně vědět, co chceš a potom řekneš dobře tak já dvakrát týdně natočím video, dvakrát týdně natočím podcast. Dvakrát týdně napíšu nějaký svůj blogový článek. Přece to chceš dělat ne? Tak by to mělo jít jednoduše. No a to třetí čtvrtý, pátý na závěr co vám povím je že samozřejmě já třeba na té svojí škole, pro ty svoje kouče, který školím, tak tuto marketingovou věc kterou tady vám teď překládám, z nich posadí jako sejmů, A nechám je aby se vezli na mojí vlně, aby tutíž nemuseli hned z začátku dělat věci, které je nebavěj, jako je marketing, promo, PR, kožeho dělat tady všechny ty věci kolem toho a ty objednávky v podstatě jako jim předávám Že nemusí hned ze začátku začít do tohohle, do všeho šťoura Takže samozřejmě pokud byste chtěli na moji školu tak můžete, link na to všechno uvádím pod videem. Poněvadž pak se člověk může věnovat jenom tomu co chce, co má rád a přidaná hodnota k tomu všemu Je vlastní patentovaná metoda je moční rovnice a supervizní systém, který vám pomůže se v tom mnohem mnohem rychlejc zorientovat. Růst excelenci, viď? A čím víc rostu k excelenci, tím víc za mnou lidi jdou a tím víc lidi chtějí moje služby. Napadá mě ještě jeden takový statistický případ, který jsem si za těch 15 let práce s koučema všimnul. A to je to, že... Když jsou jako koučíci na začátku, tak je to objednávky, objednávky, objednávky, objednávky objednávky, objednávky. Ale čím jsou potom koučové starší, tak se ukazuje jeden zajímavý princip, a to je, kolikrát vlastně přijde člověk na koučing. Průměrná hodnota návštěvy na kouče. U těch mladších služebně je to třeba 3-4 a u těch starších třeba 40, čili 10x víc Čili že jsou schopný si svojí personou ty svoje klienty udržet. A to je to. Čili ve finále vy třeba nepotřebujete mít tisíc objednávek i kdyby to bylo deset, dvacet třicet objednávek za rok. Vám by stačili dvě lidi kteří vám budou solidně platit. To je rozdíl viď? Ale to samozřejmě vyžaduje ze sebe udělat mistra, aby... Aby k vám lidi měli potřebu opakovaně chodit. Poněvadž samozřejmě kouč se může velice rychle vyčpět, může se velice rychle vyčerpat a to klient pozná že jste vyčpělý, že už mu nemáte co dát, že se cyklíte pořád do kola, že už nepředáváte nic novýho. Tahle ta myšlenka mě vždycky fascinovala že já nepotřebuju 200 objednávek za rok. Ale mě v podstatě jich stačí pět nebo i kdyby byla každý měsíc jedná. A pak já mám klienty kteří prostě chodějí pět let a pozoruju, že ty starší koučové co já mám že jo ty svoje, tak to mají podobně. Nebo že někdo chodí rok, dva, pak si dá pauzu pak zase přijde. Že ono není potřeba aby těch objednávek padalo tolik ale je potřeba ze sebe udělat mistra. To je to nejpodstatnější. Vědět, kdo jsem, vědět jaký mám talentový služky a ten svůj talent posunout k mistrovství. Tak hele, tolik dnešní pořad. Mějte se krásně a zase u nějakého dalšího pořadu se na vás budu těšit. Tak zatím ahoj